Datamängder
Meluvyöhykkeet ovat laskennallisia ja suuntaa-antavia eivätkä ne välttämättä vastaa melutilannetta yksittäisen kohteen kohdalla. Aineisto perustuu pääkaupunkiseudulla tehtyyn ympäristömeludirektiivin mukaiseen...
I URCLIM-projektet studerades bebyggelsens inverkan på klimatförhållanden under perioden 1980-2009 samt under perioderna 2020-2049 och 240-2069. Här presenteras modellberäkningar för medeltemperatur och värmestress...
Pääkaupunkiseudun opaskartta on kuvaustekniikaltaan yleistetty paikannuksen ja opastuksen avuksi tuotettu kartta pääkaupunkiseudun alueelta. Opaskartta tuotetaan pääkaupunkiseudun kuntien ylläpitämistä...
Espoon ja Kauniaisten opaskartta on sijaintitarkkuudeltaan melko yleistetty aineisto, joka on tehty antamaan laaja kokonaiskuva koko kaupungeista ja opastamaan ihmiskatsoja tiettyyn osoitteeseen. Optimi...
Espoon liikenneväyliin liittyviin aineistoihin pääsee tutustumaan kaupungin WFS- ja WMS-paikkatietorajapintojen kautta. Liikenne -tasossa katujen reunat ovat näkyvissä, kun taas GIS: Keskilinjat -tasossa näkyvät vain...
Suunniteltu Raide-Jokerin ratalinjaus ja pysäkit Helsingin Itäkeskuksesta Espoon Keilaniemeen saakka. Raide-Jokeri on Itäkeskuksen ja Keilaniemen välille suunniteltu pikaraitiolinja. Paikkatietoaineisto kuvaa...
Helsingforsregionens tåg- och metrostationers tillgänglighetszoner anger avståndet mellan stationerna fågelvägen och längs lätta trafikleder. De cirkulära buffertarna berättar om avståndet till stationen fågelvägen,...
Huvudstadsregionens tåg- och metrostationers tillgänglighet i tid genom att gå och cykla längs lätta trafikleder. Tillgänglighetszonerna har beräknats för tidsperioder på 5, 10 och 15 min. Beräkningen har inletts vid...